niedziela, 8 czerwca 2014

Żarówka :-)

Kartka urodzinowa z widoczkiem :-) (tak mi się przy okazji przypomniało jak jako dzieci robiłyśmy widoczki pod szybką w ziemi )
Częściowo ozdoby umieszczone pod "szkłem" żarówki a reszta na zewnątrz :-).
Kartka spora bo o długości ponad 23cm.
W komplecie z pudełkiem.
Praca w kolorach i na wyzwanie z Gościem w Rapakivi o TU

Wykorzystałam kolorystykę, kwiatki, szybka z okna w żarówce :-) a i ta roleta udrapowana kojarzy mi się poniekąd z końcówką żarówki :-)






Tu widać szybkę :-)




Inspirowana zdjęciem:


Pracę zgłaszam też na wyzwanie:

Challenge #172 Ribbons, Buttons and/or Bows 

wstążka-kokardka jest :-)


8 komentarzy:

  1. cudna w formie i doborze dodatków:) zachwycam się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, no... roleta z żarówką... daleko idące skojarzenia :-)
    ja psychoanalityk z zamiłowania jestem, chętnie z tobą na ten temat porozmawiam :D

    ale forma - G.E.N.I.A.L.N.A.!

    jak nie wygrasz, to normalnie nie ma sprawiedliwości na tym świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) :-) :-) marszczenie rolety z "pomarszczoną" częścią, końcówką żarówki hi, hi - bardzo daleko idące skojarzenie Dorotko :-). Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. nadal chesz na ten temat porozmawiać ? :D
      bo ja bardzo chętnie

      PS. odpowiadam na pytanie:

      bo ja jakiś nietypowo długi kawałek tekturki miałam, i datego tak mi wyszło
      ale zwykle kupuję takie wielgachne arkusze brystolu coś koło metra i wtedy da radę ;-)

      Usuń
  3. what a gorgeous project- your flower die is so pretty- loving the flowers you added to your card! Thanks for joining us at Sweet Stamps.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń