niedziela, 31 sierpnia 2014

Wspólnie z moją córcią :-)

Ostatni tydzień wakacji spędziliśmy goszcząc na działce cioci. Nie było pogody takiej jak  nad morzem 3 tygodnie wcześniej, dlatego był czas aby wreszcie zrobić obrazek z sukienką jaki kiedyś już zrobiłam na warsztatach u Agi. Moja 9-cio letnia córcia strasznie chciała ze mną zrobić taki sam.
Zabrałyśmy podobrazie, klej do tapet i trochę ścinków bawełnianego materiału, gazy, koronek, piórek, ozdób i mgiełek farbujących.
Tym  razem wyszło tak:



W pracy umieściłyśmy 4 pióra dlatego zgłaszamy ją  na:

Wyzwanie # 17 - P jak Ptak / Piórko

 

 

 

 

  

 

oraz 

  do Crafrbaru na

Wyzwanie nr 10 - Warstwy     

tu sukienka ma bardzo wiele warstw :-)

 

 

                                    A to moja artystka :-)


6 komentarzy:

  1. Piękną i zdolną masz córkę, to tak pewnie po mamusi :)) Cudna ta sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. "Co dwie głowy to nie jedna";-) Bardzo oryginalna praca

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne mediowe szaleństwo. Oj dzieje się na tej pracy i to w pozytywnym znaczeniu. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski i bardzo tajemniczy ten obrazek, a do tego wspaniała kolorystyka, jest co podziwiać! Artystka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę cudna praca, podoba mi sie dobór kolorów :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń