wtorek, 30 grudnia 2014

Już nie zimowo :-)

Święta, święta i po świętach... A jak po świętach to u mnie od razu pełnia lata :-)
Kartka urodzinowa, którą otrzymała moja kochana chrześnica. Zważywszy na wiek chciałam by była troszkę bajkowa. Wróżka pochodzi z kolorowanek z netu. Kolorowanie skrzydeł nie wyszło mi niestety tak jak chciałam - zabrakło umiejętności :-(.








Jako że skrzydełka błyszczą brokatowymi kropeczkami i kwiat we włosach wróżki też ma błyszczący diamencik prace zgłaszam na

Wyzwanie #15 - All that GLITTER  do Pracowni Rekodzieła SZOK



Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, a że pewnie to mój ostatni post w tym roku, życzę Wam Bardzo dobrego Nowego Roku 2015 !!!


10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie skrzydełka wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wiosennie się zrobiło, piękna kolorowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo pięknie i bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. La card per la tua figlioccia e' stupenda Ewa...i colori vivacissimi le danno un tocco di allegria...un abbraccio Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza! radosna i cudnie kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Wszystkiego dobrego w Nowym 2015 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie , kolorowo i radośnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieplutka, radosna, ze świetnymi skrzydełkami!!!

    OdpowiedzUsuń