wtorek, 24 stycznia 2017

Dla Dagusi :-)

Ta praca to był prezent dla córci mojej siostry a mojej chrześnicy. Nasza królewna wśród kwiatów :-).
Praca jest spora na  podobraziu ok. 30x20cm.
Kwiaty  jeszcze z papieru czerpanego z Namaste, z własnoręcznie zrobionymi środkami z modeliny FIMO. W użyciu były i stemple (kropki na literkach i na tle zaembosowane na perłowo) i maska serca (wykorzystana z pastą strukturalną jak i z mgiełką różowo-połyskliwą). Jest tu też sporo brokatu. Hmmm... zresztą wszystko widać na zdjęciach.









Pracę posyłam na :

Wyzwanie #1/2017 - Papier czerpany 

bo moje kwiaty i listki są wykonane z papieru czerpanego, który teraz można nabyć w Skarbnicy Pomysłów.












i na: 





9 komentarzy:

  1. WONDERFUL PROJECT...flowers are so beautiful as beautiful is little girl in photo...hugs ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko - jak dobrze mieć taką ciocię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i wyjątkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna praca i obłędne kwiatki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, jak ja uwielbiam Twoje kwiaty! <3 Piękne i piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu - DT Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie uwielbiam! Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno - DT Olga!

    OdpowiedzUsuń