wtorek, 4 kwietnia 2017

50 rocznica ślubu

Witajcie kochani. Dziś moja pierwsza inspiracja w tym magicznym miejscu świata papieru czerpanego.
Bardzo dziękuje Ani Karpińskiej - kochanej Karasiowej za zaproszenie mnie do grona osób kochających ten rodzaj papieru.
Ja osobiście nie wyobrażam sobie już bez niego mojego skrapowego życia. Uuuuwielbiam robić z niego kwiaty. Zawsze wychodzą inne a przez to ciekawe i niepowtarzalne.

Oto moja praca na powitanie. Kartka składaczek z kwiatami, które wykonałam z białego papieru czerpanego i odrobiną zieleni z zielonego papieru czerpanego.  Niecodzienna okazja - 50 rocznica ślubu....  Z lekką zazdrością  myślę sobie czy nam też tak będzie dane?.... U mnie dopiero 20 wybiło :-).










4 komentarze:

  1. Cudowny składaczek!!!!! Śliczne kwiaty i i inne detale!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka, idealna na taką wyjątkową okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ognista!
    i najważniejsze, nie zapomniałaś o złotku :)

    OdpowiedzUsuń